Hvordan du nemt fremskynde dit overskud

Hej
Jeg er altid forbløffet over, hvordan uorganiseret de fleste virksomheder er. Den enorme mængde af muligheder, der tabes på gulvet på grund af dårlig forvaltning. Lad mig fortælle dig, hvad der skete for mig for nylig.
Bilforhandler
Jeg stoppede på min lokale forhandler, da jeg var interesseret i at opdatere min nuværende køretøj. Denne forhandler er meget velkendt og bruge en formue på reklame forsøger at tiltrække flere købere.
Jeg gik ind til den nye bil division og blev mødt af en ekspeditrice. Jeg lavede nogle generelle spørgsmål og i slutningen af vores samtale besluttede det var umagen værd, køber et nyt køretøj på tidspunktet. Sælger vidste ikke, hvad spørgsmål for at spørge mig og påberåbt sig mig stille alle spørgsmålene. Hun ikke havde naturligvis trænet i at sælge. Da jeg forlod bede ikke hun selv mig om mine kontaktoplysninger.
Derefter gik jeg til brugt bil-division. Der var to sælgere fyldning i om eftermiddagen, snakker om cricket. Jeg var nødt til at afbryde deres meget vigtige samtale for at fÃ¥ noget hjælp. Jeg spurgte sÃ¥ alle de relevante spørgsmÃ¥l (husk jeg køber her, ikke sælger… det burde have været anden vej rundt) og jeg kiggede pÃ¥ et par af forskellige biler. Ikke engang sælgeren forsøger at pÃ¥pege fordelene af biler. Alt han gjorde var at se mig. Da jeg sagde “Tak for din tid «”, sagde han, “har en stor dag”.
Igen, der var en mulighed for at sælge mig, og han gjorde intet!
Ejendomsmægleren
Jeg gik til et seminar og hørt en velkendt agent taler om hvordan de med succes har bygget deres virksomhed og hvor meget de ser virkelig efter deres klienter.
Et par uger senere, jeg ringede en af hans agenter som jeg var interesseret i en bestemt udvikling. Jeg efterlod en besked og nævnte, at jeg sad seriøst og for at kalde mig tilbage. Jeg måtte ringe tre dage senere, da opkaldet blev aldrig returneret. Ekspeditrice gav ingen undskyldning og var faktisk meget uvenlig. (Muligvis fordi det var en søndag). Jeg stillede hende nogle spørgsmål og det viste sig der var ikke en egnet lejlighed i blokken, der ville passe mit scenarie. I stedet for at spørge alle mine kontaktoplysninger, hængt hun bare op!
Hvad skulle være sket?
Først og fremmest ejerne af disse virksomheder bør have deres mennesker pÃ¥tage sig et kursus at lære kunsten at sælge. Programmer som Wayne Berry salg Bootcamp (Klik her For detaljer) er ideelle. Ikke kun der… og dette er en stor en, de har brug at lære at følge op. Disse ‘sælgere’ bør have bedt mine kontaktoplysninger og havde et system til at holde kontakten med mig. PÃ¥ et tidspunkt kunne det rigtige produkt der passer til mine behov bliver tilgængelige og alt, hvad de havde at gøre var opkald en allerede ‘hot prospect’.
Hvad kan du gøre for at øge din indtjening?
Træne dine medarbejdere… konstant. Du kan ikke være ekspert i alt, send din folk til konferencer, seminarer og workshops, sÃ¥ de kan fÃ¥ værdifulde færdigheder og udnytte dem i din virksomhed. Kontroller, at du gÃ¥r sÃ¥ godt.
PÃ¥ mange af mine offentlige workshops om “Hvordan at Have mindre rod, mindre Stress og større succes”, sende ganske ofte virksomhedsejere og ledere deres medarbejdere langs. Deres folk fÃ¥ stor gavn af at deltage, selv om uden tvivl, de ansattes største udfordring er ledelse. Det er ledelsen, der skal deltage i de mest som de kan pÃ¥virke ændring.
Lær at få organiseret og administrere din tid. Virksomhedsejere er generelt alt for travlt med at være reaktiv og bruge ikke tid på at udvikle sig selv og deres folk, hvilket igen vil udvikle deres forretning og i sidste ende gøre dem flere penge. De vil også opdage, hvordan at have mere balance mellem arbejde og familieliv.
Investere i tjenestegrene af en business coach. En god coach vil have trinene i bestyrelsen bør også være en god rollemodel for hvad de gør. De vil vise dig hvordan man kan arbejde smartere, ikke hårdere. Før du tilmelder enhver aftale, tjekke dem ud. Taler til andre mennesker, de har arbejdet med.
Vær ikke bange for at investere penge i dette omrÃ¥de. Hvis du kan lære at udvikle din virksomhed, sÃ¥ det kører effektivt og er mere rentabelt… Hvorfor ville du gøre det?
En business coach tager en holistisk tilgang til at hjælpe dig med at udvikle din virksomhed. De vil vise dig hvordan man kan strømline dine operationer, har en høj effektive team, markedsføre din virksomhed, strategisk planlægning osv.
De fordele, du får opvejer langt den investering du gøre. (Deltager i vores kommende workshop på 7 Key strategier til at vokse en ideel Business, 10 februar vil give dig med tips, værktøjer og taktik til at fremskynde din virksomheds succes)
Johns historie
John kører en produktionsvirksomhed. Han plejede at konstant bebrejde sin manager Dean for dårlige resultater. Han følte, Dean fik arbejde, og dette igen lægge pres på selv at samle stumperne op og undertiden fordoble sin egen arbejdsbyrde.
Der var forskellige Ã¥rsager hvorfor Dean ineffektivt, men det centrale var John. Han havde meget dÃ¥rlige lederevner, hans hele organisation var faktisk en direkte afspejling af sig selv… kaotisk. SÃ¥ meget tid og penge blev spildt i at erhvervslivet pÃ¥ grund af ejeren. Dette afspejles ogsÃ¥ i personaleomsætning.
Nye mennesker ville være ansat og ‘trænede’ og derefter et par mÃ¥neder senere forlade pÃ¥ grund af kaos.
John, foretog vores mesterlige Manager-Program. Dette program omfatter en profil, som måler mange færdigheder, der er kritisk vigtige til en persons succes. Vi brugte en 360 graders tilgang, hvilket betyder, at ikke kun gjorde virksomhedsejeren Vurder selv, han også modtaget feedback fra centrale gruppemedlemmer i sin virksomhed. Alt dette blev gjort fortroligt så at John ikke vidste hvilke mennesker havde sagt hvad. Denne del af processen var ekstremt vigtigt, ellers hans folk ikke ville fortælle os sandheden af frygt for konsekvenser.
John blev blæst væk af sit holds kommentarer. Nogle var meget gratis, andre var ikke. Gennem denne proces kunne vi finde ud af, præcis hvad udfordringerne var og derefter kunne arbejde gennem løsningerne. John havde ingen idé om, at det var ham selv, var at standse sin virksomhed fra vokser.
Vi havde også Dean, lederen deltage i dette program, med John ejeren plus andre gruppemedlemmer, der rapporterede, at dekan levere deres feedback. Der var masser af områder til at tale her, men det centrale var at Dean var i den forkerte position. Han har ikke de kvalifikationer, der kræves for denne rolle og var langt bedre egnet andre steder i virksomheden.
Denne enkle, men meget effektiv proces har gemt John tusindvis af dollars.
Han har nu en ny manager, der skulle ansættes fra uden for hans virksomhed, som han ikke har den rette person til at udfylde denne rolle og Dean gør meget godt som finansinspektøren. (Han aldrig skulle have været i lederens rolle som sin personlighed, endsige hans færdigheder var uegnet til position.) Dean ønskede bare at lukke døren hver dag og komme videre med sit arbejde.
Begge af dem er ekstremt glade nu, John er på vej til at blive en meget effektiv leder, han opretholder sit folk og sin egen produktivitet har gået gennem taget. Nu, at han har mere tid kan han være opmærksom på hvad der er onging på i hans forretning. Produktivitet er steget dramatisk resulterer i mere salg.
Det sidste ord
Det tager ikke meget for at blive mere rentable, det er bare at vide, hvad du skal gøre… og sÃ¥ gøre bare det!
Har en dejlig uge!
Lorraine Pirihi

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Navigation