Kommunikere effektivt med dine kundeemner

Når du er klar til at tale med din network nødt marketing kundeemner du til at være forberedt på forhånd og har en klar forståelse af udsigten. De personer, du taler med vil have deres egne behov, problemer og synspunkter og ser til at løse deres interesser, spørgsmål og bekymringer effektivt.
Nøglen til at skabe interesse i dit produkt og motivere et kundeemne træffe foranstaltninger til at investere i, hvad du har at tilbyde er at gøre din egen høje niveauer af entusiasme og motivation til dit produkt tilsyneladende. Denne energi kombineret med en oprigtig interesse i at forstå deres behov og ønsker vil bidrage til at opbygge tillid og rapport.
Tænke tilbage på de dage, når du først evaluering af dit produkt og business lejlighed. Hvordan blev du meddelt? Hvad var det vigtigste spørgsmål for dig? Hvad kørte du faktisk investere i produktet eller komme videre med forretningsmuligheden? Økonomisk frihed er måske hvad motiveret du; måske var det friheden til at leve den livsstil, som du vælger. At tage et øjeblik nu til at komme tilbage i kontakt med de tanker, følelser af spænding, bekymringer og angst, du først oplevede. Dette bør give dig et indblik i hvad de nu kan føle. Hvis du kan hjælpe din udsigt til at forstå, at disse følelser er helt naturlige du vil være på vej til at vinde deres værdsatte tillid.
Det kan også være fordelagtigt at snakke med dine ligemænd og mentorer inden for dit netværk samfundet. Doing vil så bidrage til at give dig forskellige point-of-view, meninger og feedback. Fra denne forskning kan du forstørre på dit billede af hvad der driver og motiverer individuelle perspektiver.
Før du kalder en bly eller udsigten direkte, være forberedt på forhånd. Samle deres navn og andre relevante oplysninger, så før du ringer telefonen være sikker på, at du har masser af tid i din tidsplan og være parat til at tale om dit tilbud og lytte til deres behov og frygt. Har et par udtalelser handy, da disse kan være nyttige eksempler, der egner sig til kundeemnet visualisere sig i lignende situationer. Så meget som du kan lide, men ikke fokusere kun på eksempler der lyder for godt til at være sandt, som mange mennesker kan tage dem til netop det. Snarere, være parat til at indskyde dine egne erfaringer og historier, som de vil bidrage til at bygge videre på følelsen af tillid, især da de relaterer til dine bekymringer og hvordan de blev behandlet eller overvinde.
Være parat til at forlade en salgstale eller faktiske salg indtil udgangen af opkald eller møde. Søg at uddanne, interesse og motivere din bly først og se på mulighederne at tilbyde løsninger til deres behov og problemer. Vise fordelene at dit tilbud kan give dem og værdien af det. Når du har bygget ønske for dit tilbud, vil du være bedre i stand til at gøre din pitch og luk salg.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Navigation